Pingpong-Kim

Nu var det några dagar sen uppdatering.
Kommer en hel uppsats nu för er, mina barn.
Det har hänt en hel del sjuka saker sen sist!

Vi börjar med att vi bodde med fyra brassar i vårat rum som var riktiga partyanimal, extremt kassa på engelska men desto bättre på att suga i sig alkoholhaltiga drycker! Nästa dag drog dom och vi var ensam i rummet. På natten när vi kom hem var vi fortfarande ensamma men nu kommer ett MEGAstrul, alla sängar var helt plötsligt upptagna av fyra kvinnliga gäster (en britt, en amerikanska och två tyskor) men ingen av dom var i rummet och klockan 05 väcktes vi av att en okänd kille tydligen låg i amerikanskans säng när hon kom "hem". Det blev ett fruktansvärt drama i rummet och vi, två nyvakna svenskar, fick oss en känga vi med. Tydligen hade alla av tjejerna bokat ""Female-dorms" men hamnat i ett mixat rum, så där låg vi och fick en utskällning av receptionisten för att vi låg i ett tjejrum trots att vi bott där längst och det var ju hostelets fel vilket han senare erkände och allt var lugnt...

Den ovannämnda amerikanskan tyckte vi verkade vara två sköna svenskar så hon hängde med oss samma dag. Hon var bara här under helgen och hade ett fruktansvärt oflyt med vädret för den dagen regnade det och blåste om vartannat. Hennes flyg gick 13:45 idag så hon fick bara två timmar på sig att sola under hela helgen, stackare.

Vi tycker att Mamasita förtjänar en egen spalt, och nu undrar ni antagligen vem det är. Jo, det är en söt, gammal tant som bor och jobbar här på detta partyhostel. Hennes dagar består av att laga frukost/lunch/middag, röka cigaretter, surra med folk med sin skramliga röst och bara mysa runt. Varje morgon brygger hon det godaste kaffet som man kan dricka här i Miami, nästan lika starkt som en kopp rivigt Ebony. Hennes charm går inte att beskriva, hon driver med alla här på hostelet och Engin har varit tvungen att visa legitimation varje gång han ska hämta frukost, lunch eller middag av henne. Ska försöka ta en bild med oss båda och henne innan vi lämnar stan men vi vågar inte riktigt fråga. Måste samla mod först!

Igår gick jag (Engin) på en egen liten räd på Ocean Drive här på Miami Beach. Ocean Drive är en gatan fullt med restauranger och barer typ kändaste gatan här. Precis när jag ska passera en bar ser jag en kille som jag känner igen som fan. Tänker för mig själv vem det kan vara men kommer inte på det. När jag går förbi honom vinkar han åt mig och jag tänker "vafan är det nudå"? Jag går iallafall fram till han och då vill han att jag ska sitta med han och ta en drink. Jag ljuger snabbt ihop en historia i min lilla hjärna och säger att jag ska till jobbet. Han frågade vart jag jobbade och jag tänkte "shit" slängde iallafall ur mig att jag jobbade på flygplatsen. Efter det konstiga erbjudandet kommer en äldre dam fram till mig och säger:
Damen: Vet du vem det är?
Jag: Nej?
Damen: Det är en av domarna i Masterchefs med Gordon Ramsey.
Jag verkar vara en bögmagnet, inte första gången det händer.
Engins flirt!
Mannen som försökte ragga på mig. Jävla stekare!

Idag har vädret varit kanon och vi har lyckats bränna oss rätt så styggt båda två. Får se hur det kommer gå när man ska lägga sig. Det är arrangerade partyn här varje kväll där man festar till det här i lobbyn först och sedan bär det av till en ny krog/klubb. Tydligen så är den ena kvällens klubb den bästa klubben i världen och dagen efter säger dom samma sak om den kvällens klubb. Så ikväll är det inte omöjligt att vi går på "världens bästa klubb"!

Kommer inte att få med alla sjuka saker så vi avslutar med vad rubriken har för innebörd. Det bor nämnligen en asiat som heter Kim här, som verkligen älskar att spela pingis mot folk. Det första han gjorde när han checkat in var att springa iväg och köpa ett sexpack pingisbollar. Varje gång man går ner i allrummet står han där, alltid med en ny motståndare och spelar pingis med beachball-racket.

Kommentarer
Postat av: s. sunshine

Hahahah Im glad ur enjoying urself overthere hahah sköna inlägg keep on uppdating us;) Stek stek grabbar o du engin nästa gång en snygg rik bög stöter på dig dissa inte, gå ut med han för brevid alla snygga rika bögar fins det heta snygga brudar kusin;))) Ciao from a cold istanbul

2011-02-15 @ 08:19:39
URL: http://suninthecity.wordpress.com
Postat av: deniz

vad saker som händer! för det första älskar jag mamasita och pingpong-kim. jag får trevlig bilder i huvet. wabbe, det är jävligt coolt att en celeb stöter på dig, du skulle haffa. snott lite cäsh och grejer! fin bloggen är förresten. jag sitter själv i ett rätt så kallt istanbul, men fint är det. saknar er, sköt om er.



puss syster

2011-02-15 @ 09:24:29
URL: http://denizbe.blogg.se/
Postat av: simon

haha låter som ni har de bra. Och mats man tackar ju inte nej till en gratis drink sådär,dåligt! :) kul o kunna följa er från andra sidan världen(Malaysia) ade bra nu hälsa terroristen

2011-02-15 @ 11:34:55
URL: http://simonandroy.wordpress.com
Postat av: Mattias

Vill bara informera er (som trott att det är jag som blivit erbjuden drinken av kändisen) att det i själva verket var Engin. Läs noggrannare nästa gång ;) haha!

Ha det bra!

2011-02-16 @ 02:00:08
URL: http://mattiasochengin.blogg.se/
Postat av: S.

Eller hur, d va bara jag som fattade att d va engin som va killmagneten;) Wabbe antar att d e du som drar in brudarna dårå:D

2011-02-17 @ 20:27:53
URL: http://suninthecity.wordpress.com
Postat av: Deniz

hahahahahaha. vafan, nu vart det ju ännu roligare. kanske ska satsa på att bli gay engin?

2011-02-18 @ 14:04:46
URL: http://denizbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0